11b skyrius
Kvantiniai aidai

Inicializacija

Inicializacinės ląstelės turi būti įvykdytos pirmiausia. Atsiradusiame dialogo lange paspaudus "Yes", jos bus  įvykdytos automatiškai.

Išjungiame pastabų generatorių, nes naudosime daug kintamųjų panašiais vardais.

In[1]:=

11b_skyrius_1.gif

Visuose piešiniuose naudosime tą patį užrašų stilių

In[2]:=

11b_skyrius_2.gif

In[3]:=

11b_skyrius_3.gif

Out[3]=

11b_skyrius_4.gif

In[4]:=

11b_skyrius_5.gif

Out[4]=

11b_skyrius_6.gif

Kvantinių aidų ir impulsų paveikslai

Pagalibiniai brėžinių elementai

Sferos lankai ir radiusai

Pirmiausia atskirai pavaizduosime įvairius reikalingus elementus –  apskritimus, lankus ir tieses

In[5]:=

11b_skyrius_7.gif

Out[6]=

11b_skyrius_8.gif

In[7]:=

11b_skyrius_9.gif

Out[7]=

11b_skyrius_10.gif

In[8]:=

11b_skyrius_11.gif

Out[9]=

11b_skyrius_12.gif

In[10]:=

11b_skyrius_13.gif

Out[11]=

11b_skyrius_14.gif

In[12]:=

11b_skyrius_15.gif

Out[12]=

11b_skyrius_16.gif

In[13]:=

11b_skyrius_17.gif

Out[13]=

11b_skyrius_18.gif

In[14]:=

11b_skyrius_19.gif

Out[14]=

11b_skyrius_20.gif

◆ Visus elementus surenkame į vieną brėžinį

In[15]:=

11b_skyrius_21.gif

Out[15]=

11b_skyrius_22.gif

Koordinačių ašys

In[16]:=

11b_skyrius_23.gif

Out[17]=

11b_skyrius_24.gif

Sektorius

Sektorius x–y plokštumoje. Reikalingi parametrai: spindulys R;  kampas φ,  kuris nurodo sektoriaus kryptį, bei sektoriaus erdvinis kampas α, nuo kurio priklauso sektoriaus plotis.

In[18]:=

11b_skyrius_25.gif

In[19]:=

11b_skyrius_26.gif

Out[19]=

11b_skyrius_27.gif

Sukinių vėduoklė

Vėduoklė  x–y plokštumoje. Reikalingi parametrai: spindulys R; sektoriaus krypties kampas φ,  sektoriaus pločio kampas α, ir spindulių skaičius n vėduoklėje

In[20]:=

11b_skyrius_28.gif

In[21]:=

11b_skyrius_29.gif

Out[21]=

11b_skyrius_30.gif

Strėlės

◆  Išeinanti iš {x,y} taško strėlė x–y plokštumoje. Strėlės ilgis yra R. Su  x ašimi ji sudaro kampą  φ. Strėlės storis yra  s

In[22]:=

11b_skyrius_31.gif

In[23]:=

11b_skyrius_32.gif

◆ Analogiškai, iš taško {z,y} išeinanti strėlė z–y plokštumoje.  Strėlės kampą su  z ašimi nusako  φ. Kiti parametrai tie patys.

In[26]:=

11b_skyrius_33.gif

In[27]:=

11b_skyrius_34.gif

In[29]:=

11b_skyrius_35.gif

Out[29]=

11b_skyrius_36.gif

Lanko formos strėlės  

Lanko formos strėlė x–y plokštumoje. Žiedo radiusas R, lanko pradžią nurodo kampas φ, o jo dydį nusako  kampas α. Kryptį nusako paskutinis parametras, kurio vertė gali būti +1 (pagal) arba -1 (prieš)  laikrodžio rodyklę.

In[30]:=

11b_skyrius_37.gif

In[31]:=

11b_skyrius_38.gif

In[33]:=

11b_skyrius_39.gif

Out[33]=

11b_skyrius_40.gif

Sukinio aidai

In[34]:=

11b_skyrius_41.gif

In[36]:=

11b_skyrius_42.gif

Out[36]=

11b_skyrius_43.gif

In[37]:=

11b_skyrius_44.gif

In[40]:=

11b_skyrius_45.gif

Out[40]=

11b_skyrius_46.gif

In[41]:=

11b_skyrius_47.gif

In[42]:=

11b_skyrius_48.gif

Out[42]=

11b_skyrius_49.gif

In[43]:=

11b_skyrius_50.gif

In[44]:=

11b_skyrius_51.gif

Out[44]=

11b_skyrius_52.gif

In[45]:=

11b_skyrius_53.gif

In[47]:=

11b_skyrius_54.gif

Out[47]=

11b_skyrius_55.gif

In[48]:=

11b_skyrius_56.gif

In[49]:=

11b_skyrius_57.gif

Out[49]=

11b_skyrius_58.gif

Pasinaudoję viršuje sukonstruota elementaria baze galiausiai visus paveikslus pavaizduojame kaip grafikų matricą. Žiūrėjimo tašką kiekvienam grafikui parenkame atskirai.

In[50]:=

11b_skyrius_59.gif

Out[50]=

11b_skyrius_60.gif

Baigę uždarome branduolį

In[51]:=

11b_skyrius_61.gif

Spikey Created with Wolfram Mathematica 7.0 using Mark McClure Blog CSS, 2011-04-08