Komercinės aviacijos ir avialinijų lakūnų licencijas turinčių asmenų pasiskirstymas pagal amžių 1998 m.

1994 m. VGTU ir Susisiekimo ministerijos atlikta analizė rodo, kad šalyje nėra jaunų lakūnų, o vyresnių nei 40 metų skaičius mažėja. Šis amžius yra kritinė žmogaus amžiaus riba. Ją perkopus, kinta sveikatos būklė. Kas 5 metai prarandama apie 38 proc. lakūnų. Tai patvirtino 1998 m. surinkti duomenys, kurie pateikiami grafike. Iš jo matyti, kad komercinės aviacijos lakūnai kasmet sensta. Dar blogesnė padėtis su avialinijų lakūnais, kur dauguma lakūnų perkopę 40 metų ribą. O jauno amžiaus lakūnų nėra.
Komercinės aviacijos lakūnais tampama baigus AGAI, teturint 150 val. skridą. Avialinijų lakūnų licencija įgijama turint 1500 val. skridą - tam būtina skraidyti mažiausiai 3 - 4 metus. Kyla pavojus, kad net dabar parengiamų AGAI lakūnų gali neužtekti ir nebus kompensuojamas jų stygius.