Pirmas puslapis
Kaip prievarta įtakoja vartotojo elgesį
05-06-2005

Nors daugelis žmonių savęs nelaiko labai išradingais, dažnai yra priešingai. Page Moreau (iš Kolorado universiteto) ir Darren Dahl (iš Britų Kolumbijos universiteto) teigimu, vartotojai tampa dar išradingesni, kuomet tiesiogiai susiduria su didesniu spaudimu. "Paradoksalu tai, kad spaudimas skatina išradingumą,“ pastebi Moreau ir Dahl. Paprasčiausias tokio išradingumo pavyzdys būtų kasdieninis klausimas, ką valgyti pietums. "Tarkim, vartotojui reikia padengti pietų stalą per dvi valandas. Norint išspręsti šią problemą, reikia arba prisiminti ankstesnį problemos sprendimą, arba sukurti naują planą (pvz., apžvelgti turimą inventorių, reikalingą pietų paruošimui). "Nustatyta, kad visi mes esame išradingi. Šis išradingumas pasitarnauja mūsų interesams ir iš tikrųjų "sužydi" esant spaudimui. "Spaudimo svarba išradingose užduotyse nustatyta pažintinės psichologijos mokslininkų", aiškina Moreau ir Dahl. "Tačiau iki dabar nebuvo ištirta, kaip spaudimas įtakoja asmens pažinimo procesus šiose situacijose."

Science Daily

Tik prisijungę skaitytojai gali rašyti komentarus.
Prašome prisijungti (pirmame puslapyje).

Komentarai

< Ankstesnis   Sekantis >

"Mokslo Lietuvą" ir šį projektą remia Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondas.
"Mokslo Lietuva" - Lietuvos mokslininkų laikraštis © 2005-2006
Laikraščio arba jo dalių negalima dauginti, publikuoti, perspausdinti ar platinti be raštiško "Mokslo Lietuvos" redakcijos sutikimo.