Projektas „Mokslas. Mokslininkai. Visuomenė“

BPD     EU      SMM     TFAI
Kurkime ateitį drauge!

MMVVU Teorinės fizikos ir astronomijos institutas (VU TFAI), Matematikos ir informatikos institutas (MII), VU Teorinės fizikos ir astronomijos instituto Planetariumas (VU TFAI Planetariumas) bei Lietuvos mokslininkų sąjunga (LMS) pradėjo įgyvendinti 1,17 milijono litų vertės projektą Mokslas. Mokslininkai. Visuomenė, kurio tikslas - priartinti mokslą prie visuomenės, supažindinti plačiąją visuomenę su mokslininkų veikla, sukurti šiuolaikiškomis interneto technologijomis pagrįstas mokslo žinių, inovacijų, technologijų, neformalaus švietimo sklaidos visuomenėje priemones, stiprinti tarpdisciplininius ryšius tarp įvairių mokslo šakų.

Projektas padės sukurti sąveikos mechanizmus tarp įvairių sričių mokslininkų ir visuomenės, skatins diskusijas, sieks sudominti mokslo laimėjimais, supažindins su informacinių technologijų galimybėmis. Virtualų bendravimą ir visuomenei skirtos informacijos rengimą bei sklaidą papildys periodinis mokslo populiarinimo leidinys Lietuvos dangus, MII skaitmeninės leidybos mokymo kursai ir reguliarūs Planetariumo bei Teorinės fizikos instituto Molėtų observatorijos renginiai visuomenei.

VU TFAI kartu su partneriais pateikė paraišką finansinei paramai gauti pagal Lietuvos 2004-2006 m. Bendrojo programavimo dokumento (BPD) antrojo prioriteto Žmogiškųjų išteklių plėtra 2.5 priemonės Žmogiškųjų išteklių kokybės gerinimas mokslinių tyrimų ir inovacijų srityje 6 veiklos sritį - Žinių ir gebėjimų apie mokslą, technologijas, inovacijas gilinimas ir sklaida.

Projektas bus vykdomas dvejus metus - iki 2008 m. gegužės mėn.

Projekto Mokslas. Mokslininkai. Visuomenė interneto portalo adresas: http://mokslasplius.lt .

Daugiau informacijos teirautis:
VU Teorinės fizikos ir astronomijos institutas, Goštauto g. 12, 341 kab., LT- 01108 Vilnius
Valentas Daniūnas, tel.: (8 ~ 5) 261 1980, el. paštas: mokslasplius@itpa.lt