Projektas „Mokslas verslui ir visuomenei“

Pranešimas žiniasklaidai, 2011 m. kovo 7 d.

Projektas „Mokslas verslui ir visuomenei“

Adresas internete: http://mokslasplius.lt

Mokslininkų sąjungos institutas kartu su VU Teorinės fizikos ir astronomijos institutu, VU Matematikos ir informatikos institutu, Lietuvos socialinių tyrimų centru bei Perspektyvinių technologijų taikomųjų tyrimų institutu vykdo projektą „Mokslas verslui ir visuomenei“, finansuojamą Europos regioninės plėtros fondo lėšomis.

Projekto pagrindiniai tikslai – populiarinti šiuolaikiškas technologijas ir inovacijas, ugdyti visuomenės, ypač jaunimo, kūrybiškumą, skatinti inovacijų partnerystę, didinti inovacijų paramos paslaugų paklausą.

Šiuo projektu tęsiama ir mokslo žinių populiarinimo portalo „mokslasplius.lt“ veikla, ją nukreipiant į Lietuvos verslo, pirmiausia inovatyvių smulkių ir vidutinių įmonių poreikius, paverčiant šį portalą efektyvia mokslo ir verslo bendradarbiavimo priemone.

Apsilankę portale, rasite:

Mokslo ir technologijų, išradimų naujienas;
  Lietuvos inovacijų tinklo puslapį, padedantį kurti mokslo ir verslo ryšius;
   Multimediją verslui,
skirtą tiesiog internete sukurti įmonės firminį stilių: vizitinę kortelę, voką, blanką, aplanką.
Taip pat sukurta vaizdo įrašų saugykla su įvairiais mokomaisiais multimedijos įrašais, kursų, pristatymų medžiaga;

Interaktyvius dviejų ir trijų lygmenų kvantinių sistemų eksperimentus, leidžiančius tiesiogiai internete atkurti modernias kvantines sistemas ir ieškoti jų praktinio taikymo galimybių;

Mokslininkų bet tyrėjų duomenų bazę, Lietuvos mokslininkų kūrybinės veiklos svetaines, Lietuvos mokslininkų sąjungos informacijos ir diskusijų portalą;
  Kompiuterinės leksikos frazyną
su kompiuterijos terminų frazių paieška ir jų vertimais;

Lietuvos socialinių tyrimų centro
mokslo ir verslo sąveikos Lietuvoje tyrimų rezultatus;

Ekonominius konkurencijos ir konfliktų bei verslo procesų modelius, interaktyviai valdomus ir leidžiančius pasinaudoti kompiuterinio modeliavimo galimybėmis internete;
  Kompiuterijos treniruotes
su įvairiais informacinių technologijų raštingumo testais.

Projektas VP2-1.4-ŪM-03-K-01-019. Priemonė InoGeb LT-1
Projekto trukmė – 2 metai (2009.11–2011.11)
Projektą bendrai finansuoja Europos Sąjunga ir Lietuvos Respublika. Projektui įgyvendinti iš Europos regioninės plėtros fondo skirtas 1 758 612 Lt finansavimas.

Daugiau informacijos galima teirautis el. paštu mokslasplius@itpa.lt arba telefonu 8-5-2616775.