Mokslo naujienos - „Mokslo Lietuvos“ laikraščio svetainėje

Dabar mokslo naujienas galite skaityti „Mokslo Lietuvos“ laikraščio svetainėje.                                                              .

2016.07.05 13:37
Miego arterijos kraujo spaudimo ir jo pulsinės bangos matavimo įrenginys ir sistema augmentacijos indekso ir miego arterijos vidinio skersmens skaičiavimui ir skaičiavimo būdas

Birželio mėnesio išradimas

Šis išradimas pateikia miego arterijos kraujo spaudimo ir jo pulsinės bangos matavimo įrenginį ir sistemą, augmentacijos indekso ir miego arterijos vidinio skersmens apskaičiavimui ir jų apskaičiavimo būdą.

2016.06.09 18:03
Trimatis porėtas celiuliozės karkasas kaulo inžinerijai ir jo gavimo būdas

Gegužės mėnesio išradimas

2016.05.31 18:12

2016.05.22 16:10
Dendritinių ląstelių (DL) gavimo iš periferinio kraujo, kaulų čiulpų arba aferezės produkto būdas ir jų panaudojimas

Balandžio mėnesio išradimas

2016.04.18 10:54
„Mokslo sriuba“: kvantiniai kompiuteriai

„Tie, kurie nėra šokiruoti, kai pirmą kartą susiduria su kvantine teorija, negali to suvokti.“ - sakė danų fizikas Nilsas Boras. Paimkime du kubitus (kvantinius bitus) ir juos tarpusavyje kvantiškai susiekime. Pamatavę vieną kubitą, iš karto sužinosim koks yra kitas kubitas. Šiuo saitu galima manipuliuoti iš karto su daugeliu kubitų. Vos devyni kubitai, susieti ir laikomi superpozicijoje, gali tuo pačiu metu būti bet kuriuo skaičiumi nuo 0 iki 512.

2016.04.13 11:33
„Įdomioji inžinerija“: asfalto paslaptys

Kas bendro tarp asfalto ir Senovės Egipto mumijų? Kodėl Mirusią jūrą graikų istorikai vadino asfalto ežeru? Kas yra bitumas ir ką bendro jis turi su seniausia pasaulio nuotrauka? Koks eksperimentas truko net 69 metus? Ar žinote, kad bitumo klodų Kanadoje bendras plotas didesnis už Anglijos plotą?