Pirmas puslapis arrow Mokslo naujienų turinys arrow Mokslo naujienos arrow Carnegie Mellon Universitetas panaudos The Sims personažus savo programoje 'Alisa'
Carnegie Mellon Universitetas panaudos The Sims personažus savo programoje 'Alisa'
18-03-2006

Carnegie Mellon Universiteto Pitsburge (JAV) kompiuterių specialistai planuoja panaudoti populiaraus žaidimo 'The Sims' personažus savo programos Alisa naujoje versijoje.
'
Alisa' - atviro kodo programa, sukurta šio universiteto, norint sudominti jaunimą kompiuterių mokslu ir programavimu, ja galima kurti įvairius trijų dimensijų animuotus siužetus ir filmukus, nemokant jokios kompiuterinio programavimo kalbos.
Ši programa tapo labai populiari, tačiau buvo nutarta, kad, panaudojus visame pasaulyje išgarsėjusius 'The Sims' personažus, ji patrauks dar didesnį mokinių ir studentų dėmesį.

Kalifornijos universtitetas, 2005 metais atlikęs tyrimą, nustatė, kad Jungtinėse Amerikos Valstijose net 50% mokinių atsisako kompiuterių mokslo kaip pagrindinės disciplinos, ir jų tarpe yra ypač daug merginų. Kompanija Electronic Arts Inc., 'The Sims' leidėja, turi panašų tikslą kaip ir Carnegie Mellon Universitetas - sudominti jaunimą kompiuterių programavimu, ir ypač merginas.
Nuo 2000-ųjų, kuomet buvo išleistas žaidimas 'The Sims', jo jau yra parduota 54 milijonai kopijų už vieno milijardo dolerių sumą, ir neabejojama, kad 'The Sims' grafinių elementų panaudojimas 'Alisą' pavers dar patrauklesne programa.

Naujoji 'Alisos' versija turi pasirodyti maždaug po 18-24 mėnesių.

                        

'Alisos' interneto puslapis

Tik prisijungę skaitytojai gali rašyti komentarus.
Prašome prisijungti (pirmame puslapyje).

Komentarai

< Ankstesnis   Sekantis >

"Mokslo Lietuvą" ir šį projektą remia Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondas.
"Mokslo Lietuva" - Lietuvos mokslininkų laikraštis © 2005-2006
Laikraščio arba jo dalių negalima dauginti, publikuoti, perspausdinti ar platinti be raštiško "Mokslo Lietuvos" redakcijos sutikimo.